2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

Žėlė tortas

Tiesą sakant tokius gaminius sunku man vadinti tortu. Tai tiesiog žėlė kalnas :) Bet skanus kalnas...






Reikia:

Pakelio mėgstamo skonio žėlė
Uogų (dėjau vyšnias šaldytas)
Pakelį jogurto ( 800ml, bet man liko)
Grietinėlės (30proc. riebumo)
3v.š. želatinos
Pusės stiklinės vandens
Rududu
Apie 150gr. plikytų sausainiukų.




Gaminame:

Mėgstamą žėlė sumaišom su uogomis ir supiltą į žėlė žiedą dedame stingti. Kai sustingsta pradedam ruošti jogurtinį sluoksnį. Į jogurtą ( pirkdami žiūrėkit riebumą. Aš žiopliškai paėmiau 2 proc. tai man buvo rieboka. Žiemai gal ir tinka, bet vasarai norėtųsi lengvesnio) įmaišome plaktą grietinėlę ir pusėje stiklinės vandens išbrinkintą želatiną. Atsargiai išmaišome.  Imame plikytus sausainiukus, juos įpjauname ir į vidų dedame Rududu.  Jogurtinį sluoksnį pilame ant jau sustingusios žėlė su uogomis, sudedame sausainiukus. Dedame į šaldytuvą, kad viskas sustingtų. Skanaus :)

6 komentarai:

  1. Laba diena,
    sakykit, kiek reikia grietitėlės?

    AtsakytiPanaikinti
  2. As dejau mazaji indeli. ten 250 berods.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui:)
      o sakykit, jei įdėsiu avižinių sausainiu (kiek palaužytų) gal ir jie tiktų?:)

      Panaikinti
    2. sunku pasakyt.
      bijau, kad jie bus pernelyg kieti.

      Panaikinti
  3. Sveiki,
    gal kam pasirodys ir juokinga.. bet.. želė tortas man buvo dideliausia naujiena.. niekad nieko nedariau su želatina.. tad šventai pasitikiu kiekviena recepto eilute.. tad tokie žodžiai, kaip - "įmaišome plaktą grietinėlę ir pusėje stiklinės vandens išbrinkintą želatiną. Atsargiai išmaišome." - juos aš suprantu tiesiogiai, taip ir padarau.. O logika kur? ogi ten, kad želatina reikia ne tik išbrinkinti, o ir ištripdyti, išlydyti.. :( deja, tą supratau tik jau viską supylus ir sudėjus.. bandau gelbėt..perdaryt įpylus ištirpintos želatinos.. bet kažin ar pagelbės. Mano manymu, receptai tam ir rašomi ir skelbiami (viešai), kad žmonės pažodžiui skaitydami ir atlikdami veiksmus pasigamintų. Deja šiame recepte, buvo praleista labai svarbi dalis.. Gaila:(

    AtsakytiPanaikinti
  4. mmmm ... pasakiškas želė tortukas :) ačiū už receptuką Jums

    AtsakytiPanaikinti